Повернення та обмін
Обмін та повернення товару
Ви можете повернути або обміняти товар, який не підійшов Вам протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує Закон України "Про захист прав споживача".
Умови обміну або повернення товару згідно із Законом «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обмінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не враховуючи дня покупки, якщо дотримано наступних умов:
• Товар, що не був у вжитку і не мав слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини на виріб або упаковку, документацію;
• Товарний вигляд збережено – тобто., залишилися всі ярлики, наліпки та інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;
• Усі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю), збережені всі ярлики, маркування та упаковка.
Інструкція щодо повернення товару
Обмін чи повернення належного товару
Для повернення належного товару потрібна наявність певних причин для повернення, зазначених у ст. 9 закону України про захист прав споживачів та стан товару, а саме:
1) Товар купувався покупцем не пізніше 14 днів із дати пред'явлення вимоги повернення, крім дня купівлі;
2) Товар не підійшов покупцю на підставах, які пов'язані з претензіями до якості товару;
3) Товар не використовувався, збережений товарний вигляд, упаковка, споживчі якості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар перебуває в робочому стані;
4) Клієнт пред'являє розрахунковий документ, виданий для придбання товару.
При поверненні належного товару покупцю надано право обміняти товар на аналогічний або отримати гроші назад.
Покупець має право:
1) Повернути придбаний товар одночасно з придбанням у продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів;
2) Повернути раніше придбаний товар і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим самим способом розрахунку, що й використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат продавця на доставку від покупця поверненого товару.
Обмін чи повернення товару неналежної якості
Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки, заводський брак товару, невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар має відповідати змісту на сайті.
Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Ці кольори виробів можуть відрізнятися від кольору та відтінків на сайті, залежно від кольору монітора (дисплея).
Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів із дати пред'явлення вимоги повернення, крім дня купівлі;
Якщо ви отримали товар неналежної якості, зв'яжіться з нашим менеджером за телефоном +380668659303.
Або зв'яжіться з нами електронною поштою trendmark2019@gmail.com
При оформленні товару неналежної якості покупцю надано право обміняти товар на аналогічний або отримати кошти назад.
1) Обмінювати товар із наявного в асортименті магазину з відповідним перерахунком вартості та сплатою позитивної різниці або поверненням магазином негативної різниці між цінами товарів;
2) Розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу та отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим самим способом розрахунку, що й використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат продавця на доставку від покупця повернутого товару.
Додаткова інформація
Повернення/обмін товару можна здійснити за дотримання всіх вищезгаданих пунктів.
Адреса повернення:
Україна, м. Харків, вул. Миколи Манойла 6, індекс 61068 (з урахуванням робочого графіка)
Новою Поштою: м. Харків, відділення №144(ТЦ "Барбаш", вул Академіка Павлова, індекс 61168) Одержувач ТРЕНДМАРК тел +38(066)865-93-03
Укрпошта: м. Харків, відділення 61193(вул. Проспектна 21, індекс 61000), отримувач ТРЕНДМАРК тел +38(066)865-93-03
• Якщо товар бракований, повернення за рахунок отримувача;
• Якщо товар не підійшов, надсилання за рахунок відправника.